miercuri, septembrie 23, 2009

Pretecst - Zgomote de pian


Pretecst este una dintre trupele de hip hop care ţin mişcarea din Galaţi la suprafaţă. “Zgomote de pian” este primul material oficial Pretecs la realizarea caruia au participat: Kreuzet (Midiots), Baros (Studiourile Fara Logica & V.A.M. United Germany), Kheops, Coman Adrian, Jenica Harja, Mihaela, Alexandra, Miron Laura Carmen, Pralea Valentin, Pascal (Dementorii), Dan Razvan (Manager Midiots) si multi altii.
Acest material a fost inceput in 2007, urmand a fi lansat in 2008, nu a fost sa fie asa. Am lucrat la foarte multe piese la care am renuntat si le-am inlocuit cu altele mai bune, am incercat sa abordam subiecte noi, un stil diferit de muzica pe care nu il poti incadra in gangsta rap, underground, r&b…. etc.. e undeva intre toate genurile. Am combinat percutii latino cu ritm de hip-hop, ritm de hip-hop cu armonie rock, versuri rap pe instrumentale swing, funk, pop… etc…
Nu este un material pentru rapperi, hip-hoperi, manelisti, houseri…. E un material pentru toate genurile de ascultatori, un material la care s-a lucrat cu profesionalism si cu multa dedicatie pentru muzica.
Acum in 2009 lansam acest material care speram sa contina macar cate o melodie pentru fiecare gen de ascultator.

Va multumim,
Pretecst.


Asta declarau cei de la Pretecst undeva prin august,azi in drum spre scoala am vazut si afisul de promovare al albumului si am retinut ca va fi un concert aici pe plan local undeva ori acum la sfarsitul lunii ori prin octombrie.Deci bine ca a iesit pana la urma...si ca baietii incep sa faca ceea ce trebe...




Download Album : Pretecst - Zgomote de pian

Album inregistrat in perioada noiembrie 2007-iulie 2009.
Toate drepturile rezervate ©2009 s.c.Track Zero s.r.l.

Distributia acestui material in format electronic este gratuita.
Pentru varianta fizica (CD) a albumului contactati-ne.

Contact:
pretecst.contact@yahoo.com
Contact@pretecst.com

Detalii:Concertul va avea loc in Club Place,pe 26 septembrie,orele 21,invitati fiind Deveghe,Kheops,Passcal,Kreuzet,Baros.
After Party:Dj Umbra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu