duminică, septembrie 06, 2009

Muzica veche...part 1

Intrucat suntem deja 3 si toti ne ocupam deocamdata de muzica noua si foarte noua (recent aparuta) am zis sa amintesc lumii si de muzica mai veche dar cu succes etern:).Asadar in fiecare seara (sper) voi adauga intre 3 si 5 melodii vechi care,sper eu, sa trezeasca in fiecare dintre voi amintiri dintre cele mai placute!

Pentru azi am ales:



smashmouth - allstar




3 Doors Down - Here without you




Babybird - You're Gorgeous

Auditie placuta:)!

5 comentarii:

  1. asta nu e chiar muzica veche:)) dar merge.. ma gandeam la ceva gen.. 80's.. cand ai zis muzica veche..

    RăspundețiȘtergere
  2. vor aparea si din 80's....au fost primele melodii care mi-au venit in minte azi-noapte la ora 2....

    si nu,nu tine de starea de spirit care o aveam..doar alea mi-au venit atunci in cap.

    RăspundețiȘtergere
  3. am si eu niste mici sugestii care cred ca s-ar potrivi de minune :)

    Oasis - Wonderwall
    Crazy Town - Butterfly
    Paul McCartney - Hope Of Deliverance
    Europe - The Final Countdown
    Pasarea Colibri - Vinovatii fara vina
    Bee Gees - Stayin' Alive
    Eiffel - Blue (Da Ba Dee)
    Frank Sinatra - Strangers In The Night.
    The Kelly Family - Fell in love with an alien
    Smokie - Living Next Door To Alice

    RăspundețiȘtergere
  4. cateva le aveam deja in minte:)

    multumesc pentru sugestii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar uitasem de Babybird - You're Gorgeous. Merci:D

    RăspundețiȘtergere