miercuri, septembrie 23, 2009

Loredana - Like A Rockstar


Loredana a lansat in exclusivitate pe ProTv.ro noul sau videoclip la piesa “Like A Rockstar“.

Videoclipul a fost filmat in Paris in regia lui Julien Rocher, care a interpretat si rolul masculin din clip.

Intregul videoclip ne aduce aminte de atmosfera anilor ‘60. Loredana spune despre el ca:

“Am profitat de faptul ca era vacanta si Parisul nu era aglomerat. Am filmat in doua zile, ceea ce in conditii normale era practic imposibil. Am filmat in studio, intr-un apartament si pe un pod in Monte Martre, in Place Concord, in spatele Salii Olempia, plus o parcare subterana. Am abordat patru atitudini, patru stylinguri pe care le-am conceput impreuna cu echipa franceza de stilism. Ei au venit cu toate propunerile si am colaborat foarte bine din toate puctelede de vedere: machiaj, par si stilism.

Masina clasica a fost mai greu de condus decat masinile moderne; nu avea niciun sistem din acesta modern de franare sau de directie. A fost chiar o cursa destul de periculoasa, mai ales ca incepuse sa ploua iar eu trebuia sa am o viteza costanta mare. Mi-a fost frica sa nu derapez pentru ca franele nu tineau ca cele de astazi, iar masina e mult mai rigida, mai dura.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu