vineri, septembrie 25, 2009

Dedicatie de la SKr-Part 2



Se incheie si ziua asta si am zis sa postez si partea a 2-a acuma cat sunt si eu in weekend.Aceeasi poveste,iubiti-va.Va recomand primele 4 melodii, sunt cele in care m-am regasit eu cel mai mult,dar sper sa va regasiti doar in primele 2.Si tin s-a adaug ca observ cum lumea iubeste mai mult in anotimpul acesta ceea ce este de bine.Cam atat pentru weekend-ul acesta.Partea a 3-a va aparea mai greu deoarece voi fi mai ocupat.Noapte buna iubaretilor.


Smiley-Preocupat cu gura ta
"Multi spun ca sunt perfect
Dar am nevoie de tine caci altfel sunt defect
Multi spun ca sunt bogat
Dar eu cersesc fericirea in patul tau sarac
Multi spun ca sunt frumos
Dar fara dragostea ta pot spune ca-s hidos
Multi cred ca sunt genial
Dar fara tine sunt doar un ... un tip banal"




Pretecst - Pana la moarte
"Vreau sa ma iubesti fara nici un regret
Accepta'ma cum sunt ,nimeni nu e perfect
Mereu am incercat sa'ti ofer tot ce ai vrut
In afara de iubire nu pot sa'ti ofer mai mult"




Arssura - Ultimele cuvinte
-o melodie de suflet ce m-a ajutat in niste momente super naspha.te ajuta in momente de tristete.
"Cand vine vorba de iubire, tu nu ai cum sa ma legi
Dar poti sa ma culegi mort de beat dintr-un bar si-ai sa intelegi
Ca nu exista legi pentru dragoste
Ca unde dragoste nu e raman doar sticlele "




Profethu - Daca
-alta piesa de suflet
"Si stii ca eu nu pot fara alte femei
Si stii ca pentru asta nu-mi pare rau
A fost o vreme cand eram doar al tau
Nu o sa mai simt pentru alta ce am simtit pentru tine
Am invatat ca dupa alta tot o alta vine
Aceleasi replici, acelasi “te iubesc”
Acelasi “mi-e dor de tine, te doresc” .."




R.A.C.L.A. - Ultima oara
"Daca te`as vedea ultima oara as incerca sa inteleg ca totul ne separa,
Iar ce a fost candva incet se stinge,
Atunci cand vine noaptea,ti`as spune: nu mai plange!"




Zale - Girl !
"Ma rog la cel ce ne-a facut pe cer soare si luna
Sa ne apropie zilele cand vom fi impreuna"




Zale - Ma topesc
"Simt ca ma topesc , dupa ochii tai
Chipul tau as vrea , sa'l ating mereu
(nu sta..pe beat yo..nu sta..)
Stii ca ma lovesc , de parfumul tau
Si cu el as vrea , sa ma'nbat mereuu..
Girl..."




Bullet - Abravia
"Sute de pizde sa auda asa ceva din gura mea
Sute de pizde ar vrea sa le incredintez increderea
Dar nu sunt cald si afectuos cu toate ca ma atasez usor
Vad o scanteie in ochii mei pana cedeaza in dormitor"




Bullet - A fost odata
"....... Ai lasat in urma ta doar ganduri adolescentine!
Cand....Ai plecat din viatza mea si ai separat 2 destine!
Dar.....Nu mai pot tzine ascuns sufletul dupa cortine
Si......Sentimentu zace-n mine, inima tinde sa se-nchine!"




Ana Maria- Zboara
"Plecand de la tine
Te raneam dar nu-ntelegeam
De ce nu fac bine
Nu credeam decat ce doream.
Acum stiu, am vrut tot
Am vrut sa trec prin apa si foc
Dar nu-i tarziu sa mai pot schimba ceva."




Andore feat Cascada - Fluturi
"Ai prins aripi si mi-ai spus
ca ma poti lua cu tine sus
dar eu nu stiu sa zbor
locuri unde aveam aripi inca ma mai dor
si au ramas doar cicatrici in locul lor"


Image Hosted by ImageShack.us

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu