vineri, septembrie 25, 2009

Dedicatie de la SKr-Part 1


Buna seara.In seara asta ma simt romantic asa ca am sa postez cateva melodii legate de iubire.Sper sa va placa. Poate in unele va regasiti, eu sigut da.Iubiti-va !, cum aflat eu azi la economie ca iubirea e o nevoie importanta in viata fiecaruia.Unele sunt triste ,altele fericite.Dedicatia este pentru toti ce au iubit, iubesc si voi iubi,in special fetelor.

Principala care m-a marcat.:)
Nimeni`Altu-Inger si demon

"Numeste-ma demon
Aseara am facut un inger sa planga...
Mi'a ajuns sa te privesc...
Ca sa simt cat imi esti de draga
Ia asculta baiatule
Ce ti'o fi trebuit tie fata asta "



Adi feat Smile G.- Cuvinte

" Sentimentele au cazut acum peste trupul meu
Mai ales cand am simtit din plin sarutul ta
In brate sa te strang si apoi sa-ti soptesc
Ceea ce de mult stii adica te iubesc "



3 Sud Est - Vorbe care dor

"
vorbe... vorbe care tot mai dor
vorbe spuse prea usor diminetile tarzii
vorbe... vorbe care tot mai dor
vorbe spuse prea usor
mai poate fi ceva intre noi
sunt doar iluzii"



Cascada - Everytime we touch

"Inca mai aud vocea ta cand dormi alaturi de mine
Inca mai simt atingerea ta in visele mele
Iarta-mi slabiciunea dar nu stiu de ce
Fara tine e greu sa supravietuiesc..."



Adela Popescu - Tu esti raspunsul meu

"Poate ca toate-s departe acum
Si noaptea-i mai lunga cu-o zi
Dar sigur cand imi este greu
Tu esti rapunsul meu"



Criss Blaziny - 7 August feat Iza si Dj Undoo

"Noaptea avea miez, i-am mâncat miezu' şi coaja
Dragostea noastră nu mai e, parc-a-nghiţit-o plaja
Pe haine suntem plini de nisip şi noroi
Lumea care vede,crede că venim de la război"



Marco- Asa A Fost Odata

"E trist sa suferi uneori
Dar e frumos cand dragostea te face sa zbori
E trist ca nu e ce-ti doresti
Si crezi ca nici o data n-ai sa mai iubesti"



JustUs - One Life One love
"Mi-as dori sa daramam impreuna semnul INTERZIS
seara vreau sa-ti zic"noapte buna",sa te sarut
Sa adorm cu gustul buzelor tale,nimic mai mult
Langa tine a simt bine,clipe frumoase
Un sarut.un suc si chestii caterincoase
Unii imi zic sa renunt,altii sa lupt pentru tine"



JustUs - Doi Copii
"Am o inima care la 2 se-mparte
Esti aproape si totusi atat de departe....departe...
Am o inima care la 2 se-mparte
Esti aproape si totusi atat de departe....departe..."




In scurt timp va aparea si part 2, poate si o a 3.Pana atunci auditie placuta si sper sa va regasiti si voi.Noapte buna
A aparut Part 2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu