vineri, septembrie 18, 2009

Annamari Dancs - Live your life

Annamari Dancs si-a lansat acum doua zile cel mai recent videoclip al sau - “Live your life“. Regizorul a fost Ciprian Florea, care s-a mai ocupat si de videoclipuri precum: Burning Love – Connect-R, Love – Inna etc.

Annamari a scris pe site-ul ei cateva impresii despre filmari, citez:

” Este vorba despre 16 ore de lucru din greu, dar ne-am simtit foarte bine! - incepe Annamari – Cel mai greu a fost cand filmam pe strazile orasului si trebuia sa avem grija ca turistii sa nu intre in cadru. Pe langa acesta, la filmari au participat si doi copii, Kimberly de 2 ani si nepotul meu Adam de 5 ani, care si-au pierdut destul de repede rabdarea. De altfel am primit foarte mult ajutor din partea fun-cluburilor, am avut mai multi prieteni, care au venit sa ne ajute.
(…)
Echipa a fost intarita de make-up- artista Dana Argesan, care a lucrat deja cu mai multe staruri hollywoodiene, ca de exemplu Samuel L.Jackson, Kylie Minouge, Anastacia sau Willem Dafoe. “

Mie unu imi suna foarte bine...pacat ca vara a trecut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu