sâmbătă, decembrie 05, 2009

Questioare Leapsa

Aceasta este o nouă metodă de leapşă,deci STAY AWAY....glumeam:P...mi se pare in sfarsit ceva tare:d...primind leapsa de Nameti o sa o onorez...

Top 5 filme aparute in 2009. (Vizionate de asemenea) :-??

1.2012(desi nu cred in prostii,mau impresionat efectele speciale)
2.New Moon(Storyline-ul)
3.The Proposal(vesnic si amazing)
4.The Ministers(No comment)
5.Law Abiding Citizen(film bun,profesionist..fara nimic prea spectaculos,dar aproape de perfectiune....ce e simplu e perfect)

Asa...acuma tre sa trimit leapsa asta mai departe....sa ne gandim....bla bla...punem bilutele in bol si se fac extragerile...

1.92Lucia

2.Bee

3.Daniel Florin

4.Roxanne Stump

5.Teoria zambetului

Asa sa ne ajute Dumnezeu...Sanatate si spor!

4 comentarii:

  1. eu nu am văzut decât 2 filme făcute în 2009 deci nu pot participa la leapșă :)
    dar mulțumesc că te`ai gândit la mine :D

    RăspundețiȘtergere
  2. haha ce amuzant e sfarsitul=))
    ok.merci.:))
    sa vad cum ma descurc

    RăspundețiȘtergere
  3. @flaiu nici o problema,imi esti aproape de suflet...app am uitat sa ti zic foarte reusite pozele din cimitir:>:))..sunt amazing...

    @zazulina cum sa n-o onorez?:)

    @bee hai hai la munca:>

    RăspundețiȘtergere