miercuri, decembrie 09, 2009

O luam de la capat

Pentru ca mie(Duuk) mi-au venit pandaliile la creieras,realizand ca ne-am mai maturizat si noi,m-am gandit alaturi de colegii de trust(VrM & SKr) sa ne schimbam numele trustului transformandu-l in Ultimii bloggeri.Asta nu pentru ca am incheia lista "talentatilor",sau pentru ca ne-am crede noi mari vedete si gata cu noi se termina lumea,nu mai lasam si pe altii sa-si demonstreze inventivitatea si sa-si strofoace ideile...ci doar pentru ca ultimii vor fi cei dintai mai ales daca ultimii sunt "dealde noi",care scriu cu patima si daruire....

Deci de acum inainte,acest blog nu va mai fi unul strict legat de muzica,desi pe asta ne vom baza pentru ca este hobby-ul nostru principal..

Muzica este vibratia iubirii pe intelesul fiecarei inimi

Ioan Gyuri Pascu

Deci daca muzica este pretutindeni in orice forma pura a sa,atunci si iubirea va fi pretutindeni in cea mai pura forma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu