duminică, noiembrie 01, 2009

Serverul Youtube a cazut




Acum cateva minute...hoinaream frumos in cautare de noi/vechi melodii,faceam ceea ce fac eu...ma uitam pe youtube...si dusmanilor le-a cazut serveru...:|....credeam ca e o defectiune tehnica....



Dar de fapt cred ca vrun hacker curajos si normal destept,isi cam bate joc de ei.....uitati-va la link...



http://youtube/com/oops/error.html :)))....ce panarama....

Hai baietii odata....ca vroiam sa ma uit la un videoclip...la naiba..:|...dusmanii...

9 comentarii:

  1. Prietene esti idiot. Toate firmele mari mai au zile cand tre sa isi faca un update la site

    RăspundețiȘtergere
  2. probabil sunt idiot....
    1.Firmele mari anunta..
    2.Uitate la link.... http://bla bla/oops/error :))...fii serios...

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca tot aduci acuze poate te semnezi...prima data ti-am raspuns din respect...a doua oara n-o sa-ti mai raspund...

    RăspundețiȘtergere
  4. Si-a revenit prea repede ca sa fie isterie generala:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a placut totusi ca reactionezi repede cand iti zice cineva ca esti idiot.
    1. Nu am de ce sa semnez. Daca vrei sa mi te adresezi imi zici Mr. Anonim.
    2. Aceea este pagina la care esti redirecat de fiecare data cand youtube intampina o eroare sau site-ul e down din diverse motive

    RăspundețiȘtergere
  6. eu doar miam batut joc de pagina la care esti redirectionat ca are un nume stupid de clasa a 2a...si am remarcat ca serverul e down...asa ca ar fi bine sa taci esti cam in plus...nu prea inteleg ce sustii..

    RăspundețiȘtergere
  7. sustin ca esti idiot.iti petreci toata ziua consemnand lucruri la fel de inteligente?am spus ca este un lucru normal sa iti afiseze eroarea aia si ca postul tau este inutil.

    RăspundețiȘtergere
  8. asta e viata oi fi...mai dai si peste idioti deastia...

    RăspundețiȘtergere