duminică, noiembrie 08, 2009

Barbatii vesnic niste copii

Am auzit zilele trecute pe la tv un citat foarte intelept...despre barbati...fiind unul dintre ei...am incercat sa-l retin...dar se pare ca l-am uitat era ceva de genu...
-barbatii sunt ca niste copii si se joaca cu femeile;
Sau asa:
-barbatii sunt ca niste copii mari si femeile ii invata sa se joace;...

Parca era unul dintre ele...desi cred ca al doilea...pentru ca primu nu prea ma atrage asa pe cale teoretica:))...

Dand un search pe nenea google...mirat am fost ca nu am mai tinut minte si ca nu era niciunu dintre ele...dar spre fericirea mea...am gasit un articol...care ma va scapa de multe chestii urate si plictisitoare toata viata mea...

Pentru ca...

Ma mai intreba lumea:Bai nene tu cine esti,ce stii sa faci...ba ba cu tine vorbesc...eu:Cu cine eu?...si aici ma blocam...numi place sa vorbesc despre mine...pentru ca am o parere prea buna despre mine si ar fi o situatie prea gay si m-ar bufni rasu...

Asa ca deacum...daca va ma mai intreba cineva...cine naiba esti tu...eu o sa le dau linku...

[...]Nu stiu daca e bine sau rau, dar, desi m-au facut destul sa plang, eu nu cred ca barbatii e porci. Barbatii sunt niste copii mari si nu obosesc sa ma minunez privindu-i cum se copilaresc, de cele mai multe ori, fara sa fie constienti de asta. De ce?

Pentru ca le place la ZOO si sunt oricand dispusi sa indese pufuleti sau sa toarne suc in trompa unui elefant[...]


Multe multumiri doamna Simona Tache.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu