marți, iulie 21, 2009

Un alt(nou) început

Noroace la toţi.Încep poveştile,amintirile...Acum vro 2 ani.....cam aşa...ce se gandeşte capul meu bleg....hai frate să-mi fac şi eu un blog ca na toata lumea are;atunci normal ca nu stiam cu ce se manâncă blogăreala....şi in 2 luni sa cam dus de râpă...De vro 3 luni tot căutam un loc(un site) unde să găsesc muzică...am văzut că zilnic mai apăreau câteva site-uri de gen.....dar toţi erau prea subiectivi....si găseam numa ce le place lor....Aşa că mi-am luat viaţa între dinţii mei cariaţi şi i-am dat bice acestui proiect....sa sperăm că va ieşi ceva....

P.S:Din când în când o sa postez şi unele din crâmpeiele mele de imaginaţie....versuri alea alea.....vedem noi cum ne-om descurca...până atunci....aveţi grijă cum treceţi strada...

Un comentariu: