miercuri, iulie 22, 2009

Laptopu' Lu' Badea

În timp ce ma desprindeam de la sol încercând să bag o minge în poarta,unul din fundaşii centrali tot statea pe langă mine nu stiam ce vrea bietu om să-mi comunice....
Deodată s-a apucat băiatu să îndruge nişte chestii pacolo....cu siguranta nu le-am înţeles doar eram focalizat pe ocazia de gol care mi se ivise,dar printre franturi am auzit că i sa buşit laptopu' lu' Badea....
Cum am ajuns acasă l-am guglait pe entertainer şi deja erau vro 2-3 căruţe de posturi şi vro 5 remorci de comentarii...
Am ras vro juma de ora.....

Prima seara a fost cam speriat....nu ştia cine i-a facut-o..
Lista
  • Basescu
  • Mogulu'
  • I.Cristoiu
  • Americanii(fac experimente)
  • Extratereştrii
  • Si-a facut-o singur de plictiseală....sau poate vroia să-i aducă Mogulului pierderi.


Felul în care s-a luptat cu acel aruncător de scântei demontrează o adevărată inclinaţie către artele marţiale(teţui)...

Dar....Part2....Nu s-a lăsăt i-a mai plasat vro două în freză(deşi prima încercare a fost destul de sfioasă a doua a dovedit veleităţile acestuia în materie de lupte...oricum
dacă eram eu acolo îl ridicam şi îi mai băgam vro două bucăţi până spunea cine l-a angajat.




P.S: Vinde frate Laptopuţu şi donează banii la un orfelinat....ca nu mai ai ce face cu el...văd că mai multe pagube iţi aduce..bietu cameraman..el cu ce e vinovet...pfff....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu