luni, iulie 27, 2009

Daughtry

Cum fiecare zi a mea se încheie cu un somn bun şi cum nu pot să adorm fară să aud ceva în urechi,aproape orice zi a mea se termină cu mine în pat şi cu televizorul pe VH1.
Aseară a fost una din acele zile.....
Cum nu mai auzisem pană acum acest tip de voce....şi nu am putut să disting persoana din spatele vocii,mi-am ridicat capul din perna şi am privit...Am rămas mască....un real talent pe care l-am pierdut sau care mi-a zburat printre degete de prin 2006.

Am să-l impărtăşesc cu voi...eu unul până ieri nu ştiam de el (Chris Daughtry) sau de trupa lui.



Acesta este cea mai cunoscută opera a lor.



Iar aceasta cea mai bună,după părerea mea.

2 comentarii:

  1. Au piese cu adevarat formidabile!! :) Le-am descoperit datorita serialului Prison Break :).

    RăspundețiȘtergere
  2. este adevarat...şi mă bucur foarte mult că i-am descoperit....

    RăspundețiȘtergere