duminică, octombrie 25, 2009

Guess Who Spike la Galati , bine si rau....



Din lipsa de ocupatie m-am gandit si eu sa ma duc la bal....Astfel am refuzat sa beau cu prietenii o bere,doua,trei....s.a.m.d...m-am imbracat si m-am dus pentru laur si pentru spike...ca nu e de ici de colo sa stau sa ascult live....astfel...am asteptat la coada m-am uitat la niste misse si la niste misteri cam dubiosi...m-am chinuit sa intru in baie la VIP ca erau usile darmate...si asa a trecut timpu...

Prestatia Djului a fost de cea mai mare jena,ne-au facut de cacat pe noi toti in timp ce Laur tot intreba "Galati,mai sunteti aici?",lasat in urma de platan si de problemele tehnice..nefiind singuru care a observat asta,dupa cum zicea si cky.

"Dj-ii la fel ne-au cacat, era Dj Tec, un pusti dar barem stia ce sa bage, insa a venit marea vedeta Dj Razz, care a uitat ca a plecat de la VIP 2000 si a uitat ca de aici a ajuns pe la radio 21, tot cu uitatu s-a ocupat si de cd-urile de la concert, cum e posibil sa iti zica Guess Whoo in mijlocul concertului “Bago frate pe aia, mai dai ca e mai in fata, mai dai” adica ce dj ei frate, nu stiai ce sa bagi? "


Am stat tot timpu si am tipat,"Noi in anu 2000",dar cred ca din respect pentru noi,astia care tipam numa sa nu auzim huiduielile si eram plin de transpiratie ca dupa vro 5 ore de alergat...numa ca sa poata sa ne placa atmosfera,nu au cantat.
La final cand a coborat Spike de pe scena,a plecat capul probabil din respect pentru respectul care i l-am oferit ca tot racneam dupa el unde dracu pleaca fara sa cante "Noi in anu 2000" sau "Eu,Tu si Restu"...si pentru ca nu a putut canta de cat "TU" de vro 205478935 de ori pentru ca doar asta stiau toti....
Pacat ca nu am putut eu canta de vro 587457845 de ori mai tare ca sa pot sai acopar pe toti,sa ma auda sa se simta bine si el...nu numa eu....

Pacat ca a iesit asa de naspa din cauza unora sau altora...

P.S:M-am simtit bine,chiar daca a trebuit sa-mi cer scuze pentru un dj batut in cap care nu putea sa dea un microfon mai tare si caruia iai zis gata de 3 ori pana a taiat....Respect.Pentru ca oricine vrea respect.

6 comentarii:

  1. DJ Razz a stricat totul, parca erau la repetitie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Creca la repetitie iesea mai bine...bai da odata de 2 ori da deacuma era bataie de joc...

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stia sa dea un microfon la un volum optim il dadea sil dadea prea tare facea microfonie cand il dadea incet il dadea prea incet

    RăspundețiȘtergere
  4. ma treci cu flaiu sau teoria zambetului ... cum iti convine tie :)
    sa auzim numai muzica buna :)
    numai bine ..

    RăspundețiȘtergere